sometimes you have to stop thinking so much and follow your heart instead

Hej hej :D <3
Idag va det vell inte ngn speciell dag :) <3
jag gick i skolan och sen va jag med Filippa ( Shekka in!! <33)
det vi gjorde va vell att vi spelade pa mobilerna och hoppade lite :D <3
sen kom jag hem och da hade Matilda kommit hem fran Polen hon va dar med hennes klass :)<3
oxa sen typ kl : 19 Kom Mathilda ( annan Matilda ) med hennes familj och hund :p <3
Och det vi har gjort ar vell at varit pa datan och lyssnat pa Spotify och spelat yttligare spelat mobilerna och atrit chips xDD <3
ja det var vell det som har hant denna soliga dag :DD <3
i morgon blir det Zumba och trana lite matte till matte provet pa mandag :)
och pa sondag sa blir det att an ska aka till Helsingborg och kolla pa fotbolls match altsa HIF  med pappa,jag,Kajsa och Kajsaspappa :p <33 LAANNGGTTAARR sjukt mkt ! <33
ha en fortsatt trevlig daaag ;D <3
Fick denna ringen av mamma for att den ar forliten for henne :) <3
det ar en jade ring i akta silver :D <33
Tack tack mamma :DD <33 Alsskar dig :)) <33
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-09-30 @ 23:30:13   

Lite saker om mig :)) <3

Hej hej det ar jag som ar Filippa :) <3

jag ar en tjej som ar 13 ar och tangte borja blogga lite om sitt liv xD
Min familj bestar av mamma, pappa, syster och en hund :p
Det jag gor pa fritiden ar vell  att spela fotboll , va med kompisar och fota :D<3
ja det var vell lite om mig :3 <3
ha det nice bajs (:3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-09-29 @ 20:16:15   

Välkommen till min nya blogg!

L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-09-28 @ 16:42:38