Rubrike :))

Idag har jag varit med Emma , Filippa , Olga , Nora , Mika och Ebba :)
Jag stack hem klockan fem för att jag skulle göra läxor.... :((
Hade inget humör för att göra det men va tvungen för jag har ett franska prov på onsdag :ss
Men just nu måste jag lägga mig och sova är sjukt trött :) men jag ska bara spela nååggrraaa minuter "svampbob spelet" som jag kallar det och massor av andra spel xD <3
G
God natt !!! :)). <3

L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-28 @ 22:10:22   

Jag är en nörd :DD

Har suttit och nördat dessa tre spelen hheeeeela kvällen :


Fy fan vad rädd jag blev nyss lät det som att ett träd eller något rasade :ss<3

L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-27 @ 22:01:13   

Svampbob fyrkant svampbob fyrkant svampbob fyrkaaaant dudududududududuuu xD<3

Just nu sitter man framför tvn och kollar på svampbob på danska för att vi har gratis kanaler nu och de är på danske :) ganska jobbigt men jag förstår det mesta så det e ok :)

Ååååååhhh guuuuud vad jag stör mig på att det blåser så sjukt mycket !!!!!! -.- <3

L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-27 @ 19:54:26   

2daayy :DD <3

idag är det 1a advent ::DDD
IDAG va jag först med Emma och Sandra vi va i höganäs för att vi skulle till julmarknaden men den blev inställd för att det va storm varning... bajs på det... -.-
Men sen åkte vi hem och då gick vi till Emma ( annan Emma) och knackade på och då va hon med en annan tjej som heter Amelie och då gick vi in hos de och va med de sen kom jag hem hit och började träna på mina franska glosor tils på ons ugf 50 st ... -.- <3
ha de gött :DD <3
saknar dig älskling !! <3 <3 <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-27 @ 18:10:59   

My momma always said, ”Life was like a box of chocolates. You never know what you’re gonna get.”

dåligt bloggat jag vet...
men dessa dagar som har gått utan någon bloggning har det vatt riktigt stressigt eller så har jag varit upptagen med alla mina söta kompisar <3
Idag har jag inte direkt gjort något förutom skolan. Eller jo min käraste pappa var jätte snäll att fixa min i pod tuch för jag hade glömt lösenordet och då kan man ju inte gå in på den -.- <3
men nu ska man sitta lite på datan eller ja man ska typ va inne på instagram följ gärna mig :DD <3 ( lippaj)
men ha det gött :)) <3
ps. Gammal bild :pp <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-25 @ 16:10:03   

nneeww shoooeess :) <3

GGaahhhhh jag har köppt mina skor :DD <3
e sjukt lycklig hahah :pp <33
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-23 @ 21:02:09   

Innebandy :)

Idag tränade vi på bandy till bandytuneringen i morgon :) <3
Hoppas att vi kommer långt i tuneringen !!! <333
Inte för att jag är den bästa spelaren :p<3
Men aja man anmälde sig för att det är roligt att spela innebandy :D <3
Så jag och andra av mina kompisar ska ta bussen klockan 8.05 i morgon :p <3
Och sen efter tuneringen ska vi stanna och bada i badhuset bredvid :DD <3
Vi kommer ha en super dag i morgon jag är såå sjukt spänd :ddd <33
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-23 @ 17:47:12   

Lite bilder från idag :) <3 ( blev ganska nöjd med bubbelbilderna:D)

L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-22 @ 16:55:05   

My rubrike :) <3

Hajojj :D<3
idag va det en vanlig skoldag förutom att jag slutade klockan 13.45 ist för 14.30 :DD <3
Jusst nu tångte jag mg att jag skulle ta fram alal ingredienser till Noras super goda kärleksmuffins :) <3
Och baka :D <3 Men om jag inte hittar allt så antligen ska jag baka något annat eller så blir det att man sticker till Jollen och handlar det som behövs :D <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-22 @ 15:23:02   

Pjamas partyy :pp <33

Nu har jag bara suttit med matten heelllaaa kvällen och nu e det dax att ha ett fint sovaöver kalas med mig själv :p<3 Jag är sjuukkttt trött,ont i huvudet, ont i halsen :s<3
vill värkligen inte bli sjuk igen... känns osm att jag kommer att bli det -.- <3
Men aja i morgon beger man sig av till tandläkis och då ska man täcka igen två halft hål ( altså det kommer typ snart bli hål men inte om min tandisläkis ska täcka igen de :D <3) e sjukt rädd att jag ska ta spruta i tandköttet !! :s det är det värsta med att gå till min tandisläkis :p <3
Men aja nu måste man ha sitt pjamas party med sig själv som mäst består av att sova hahaa tänk om man haed ett pjamas party där man bara sov ahhahhaha !! :) <3
Mina fajjna tofflor :DD <3 hehhe
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-21 @ 21:56:21   

118 800 <3

halojjj allisammans :DD <33
idag har jag vatt med Filippa och Olga hahah vi ringde till 118 800 och ty frågade assor av random frågor hahah
när Olga ringde och frågade hur många lykstolpar det finns i sverige sa han bara att kan inte visste hur många och då sa Olga att hon behöver det till hennes uppgift till skolan och då sa han att han inte visste det men då sa Olga att hon måste ha ett exakt svar och då bara sa han ennuen gång att han inte visste och då sa Olga bara okcj hajd¨puss och kram och han bara puss.
hahah och när jag skulle ringa för att fr¨ga hur många hamster fötter det finns i Sverige så sa han att jag kunde få en autograf och en planch som han hade signeret hahha :D <3
Men jag funderade på om jag ska ha detta till skolavslutning/jul/nyårs klänning/ outfit :D <3
Vad tycker du ?? :D <33
( blev ganska många / :p <3 )
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-21 @ 18:46:13   

Väla/Nora <3

Vet att jag har varit dålig på att blogga :ss <3
Men jag har varit på bio och varit hos min kompis Kajsa hela helgen :p <3
Vi kollade på " Breaking dawn". (Twilight 4 part 1)
Den var faktiskt riktigt bra ! Längtar jätte mycket tills part 2 kommer ut  2012 !! <33
Idag vaknade jag klockan : 12.30 för att Kajsa skulle på simmning :)<3
När pappa hämtade mig hos Kajsa åkte vi till väla och köpte lite saker ( på bilden)
V
Bilder från när jag och Nora va lite idag !! <33
ps:( NORA JAG ÄÄLLSSKKAAARRR DINNA KÄRLEKSMUFFINS!! <33)
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-20 @ 21:22:57   

love autumn beacuse autumn love you!<3

Jusst nu sitter jag här framför datan och försöker klura ut hur man sätter in en header på blogg.se men altså de sidorna jag har kollat på fungkar ej..... -.- där headern ska vara blir det bara en vit ruta som det är nu....
om du vet hur man gör SNÄLLLAAAA kommentera och skriv hur man gör !!!!!!! <333
L‰mna en kommentar ?  
2 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-18 @ 16:44:33   

Chokladbollsdeg :) <3

jag kände för att baka så jag bakade chokladbollsdeg och ska snart sätta på någon film och kolla på :p <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-18 @ 12:41:43   

Fall in my heart <3

Kom jusst in från dörren med frysande händer efter har fotat några av vår bilder :p <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-18 @ 09:25:53   

When you're out of breath , with nothing left to give , when you're left behind , laying on the ground , when all I see is sadness in your eyes , when all you want is reasons you can't find.. <3

Idag är man sjuk.. har feber och JJÄÄTTEEE ont i halsen... -.-<3
Men jag tängte faktiskt gå ut i min trädgård och fota lite vår bilder :p<3
Håller på med en ny header bara så att alla vet :) <3
Men den kommer ju inte bli så fin för jg är vårklign inte expert på såna saker :p <3
Men jag ska fråga någon snäll kompis att lägga in den på bloggen när den e klar :p <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-18 @ 08:23:27   

On pardonne toujours celui qu'on aime car l'amour est plus fort que la haine . ♥

Jusst nu har man lite feber och hur ont i halsen som hällst men det lär vel gå över tills i morgon :p <3
Hoppas det iaf :D <3
idag bakade jag och Filippa pepparkakor :)
Här kommer lite bilder =)<3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-17 @ 21:39:54   

- Dance. Don't Waste The Music, Never. ♥

Jag har hittat en julkläning men jag vet inte villken färg jag ska ha villken tycker du??<3
Biege
svart
L‰mna en kommentar ?  
3 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-17 @ 18:09:10   

I love you like a fat kid loves candy! ♥

Jusst nu ska  man fråga sina käraste föräldrar om de kan köra mig och Filippa till fotbollsträningen om inte så tar man cyklen och cyklar i väg till kärste Filippa <3
Vet inte riktigt vad man ska ta att göra denna kvällen efter man har varit på fotbolls träning och ha duchat :) <3
Hoppas att det finns något att kolla på tv eller något sånnt :D <3
Ja jusst nu har jag inget annat att skriva om så ha det gött :p <3
Hahah lite osäriös bild :d <33
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-15 @ 18:53:45   

je t'aime <3

Idag har jag gjort våfflor med Filippa och sen gjorde vi lite läxor och sånnt :p <3
Har matte prov på måndag och började plugga lite på det men jag är inte så duktig på matte och jag fattar inte allting så jag ska fråga Matte (min kompis Matilda ps LLÄÄNNGGKKAADD SÅÅ CHEKKAA INN!! <33) om lite hjälp med olika saker som area coh omkrätts och sånnt :) <3
Klockan 19.45 börjar innefotbollsträning :DD <3 är till klockan 21.00 :p <3 Bara 1 timme.. :(<3
men från o med denna vecka så har vi träning på fredagar klockan 17.00 till 18.30 världens sämsta tid !! -.- <3
Men iaf då är det ute träning :DD <3
Men nu ska jag bara va inne på datan lite och kanske städa rummet om jag orkar :p <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-15 @ 17:58:07   

ajajajaj....

När jag kom hem från skolan va jag JJÄÄTTTTEEE trött -.- <3
Så det jag har gjort sen kl 15.30 är vell att sitta framför tvn och kolla lite + hafft jjääättteeee ont i huvudet -.- <3
Men nu kallar mamma på mig att jag ska äta ses sen :DD <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-14 @ 17:57:41   

Väla med mina älsklingar <3

idag blev jag väckt av mamma klockan 11.30.
Efter eb brunch som vi hade till pappa åkte jag på väla med Emma och Filippa :D <3
vi hade en super bra dag !<3
jag köpte godis och ett kort till pappa dår det stog : grattis på farsdag.
I kväll har jag inte gjort så mycket förutom att letat efter julklappar till mina kompisar och familjemedlemmar och  gjort min julönskelista men den sparades inte så jag måste göra om den... -.- <3
så det e vell det som jag ska börja med direkt efter jag har skrivit detta inlägget xD <3
tog bilden från Filippas blogg  www.lippasmode.blogg.se
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-13 @ 20:01:23   

Tjjoo :D<3

Nu ber man sig av till kärastre Filippa <3
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-12 @ 14:05:30   

You are always saying that you are there for me but when i need some most you are never there...

Igår va jag och Filippa och jag kommer inte riktigt ihåg vad vi gjored men vi flummade vell mäste som vanligt xDD<3
Men när vi skulle gå och hämta alla mina saker för att vi skulle sovaöver för mamma och pappa va på bröllop ,så när vi kom utanför mitt hus vid Mathilda så hörde vi att det praslade i busken.Vi började gå hem till Filippa igen och då hörde vi fotsteg bakom oss men när vi kollade bak såg vi ingen :s och då började vi springa hem till Filippa :p <3
Idag så stack jag och Filippa till Zumban och efter Zumban cyklade jag hem och åt och starax ska jag börja dusha och sen beger jag mig av till Filippa igen :)
Ikväll ska min,Filippas och Emmas familj till Malmgrens och ha det bra :D <3
Men nu måset jag bege mig in i dushen och sen sticka till Filippa ha det gött !! :dd <33
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-12 @ 13:40:46   

Sometimes it lasts in love , but sometimes it hurts instead...

Hej ! <3
När jag kom hem från skolan satte jag mig och pluggade på mitt träslöjd prov i morgon om metaller.
Sen frågade jag Mathilda om hon ville va med mig och då först gick vi ut med vovvarna och sen gjorde vi läxor :p <3
Jusst nu sitter jag här framför datan och kollar på Elsas värld :) <3
Jag ska nog läsa hennes böcker :p <3
men snart måste jag börja städa mitt rum -.- jag orkar inte det men man måste ju för annars blir det ju ennumer kaos varje gång du lägger något på golvet :) <3
Men i morgon är det fredag och då ska man sovaöver hos Filippa för mamam och pappa är på ett bröllop :p<3
Ja och i morogn som jag sa i ett annat inlägg att några av mina klass kompisar ska ha "mini fortet" till de små på skolan och då ska jag vara med lite och fixa lite och så ska jag och Nora ta foton till våran skoltidning som vi gör i skolan med massor av andra personer i min klass och två st i 8:an :)<3
Längtar värkligen!! <3
Men nu måste jag ta i tu med alla mina saker som ligger på mitt golv och lite överallt i mitt rum... man önskar att sakerna har ben så de kan gå och sätta sig på sin plats =)<3
puss och kram :DD <33
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-10 @ 21:13:13   

Laajjtteee ffaaiinnaa bbiillddöörr :p <3

hahaha FFFAAIILL !! :DD
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-09 @ 18:57:16   

RUBRIK :D <3

hejsvejs :) <3
jusst nu sitter man här framför datan och chekkar in lite olika bloggar :)har nyss sakt hejdå till Filippa som var här hemma hos mig och pluggade lite med mig :) <3
I morgon blir det en vanlig skoldag har inte så mycket att säga till den dagen men på fredag ska några i min klass ha "mini fortet" till alla de små barnen på skolan. Jag,Nora,Ebba och Johanna ska gå dit för att fota lite till våran skoltidning som några i 7an och i 8an håller på att göra :p<3
Kram kram :p<3
p.s: Jag tycker att ni ska bli lite bättre på att kommentera :p<3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-09 @ 18:53:26   

JUL ÖNSKELISTA 2011 :D<3

Insperiation  från Filippa GÅ IN PÅ HENNES BLOGG FÖR ANNARS...
1:ghd plattång
2:one piece
3: väla presentkort
4:klocka
5:pengar
6: Abercrombie parfym ( FIERCE)
7: lten symaskin
8:smycken
9 Longcamp väska
10: nagelack
11: brun eyeliner
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-08 @ 17:16:38   

todays look :p

my outfit 2day :) <3 ( köpte byxorna när jag,Matilda och pappa var i stan )
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-07 @ 20:12:21   

When all I see is sadness in your eyes,when all you want is reasons you can't find.

Idag skulle jag,Elin,Olga och Filippa fotta lite bilder på oss men tillslut funkade det inte  synd ! men man kan ju alltid fotta någon annan dag :)<3
För en stund senn gick jag och Filippa hem till mig för att vi bestämde oss att vi skulle plugga lite :) men det första vi gjorde va att vi tog med oss oboy paket från Flippa och när vi kom hem till mig så gjorde vi varm oboy och kollade lite vad vi har som läxor till denna veckan och lite sånnt :d
Nu sitter vi på datan lite och sen ska vi börja med läxorna :p <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-07 @ 16:45:21   

This one's for you and me, living out our dreams, we're all right where we should be.

2 Daay :D <3
igår kom vi hem till Sverige igen efter en  fantastisk vecka !
I går kväll va jag också hos Filippa :) <3
Filippas föräldrar hade en Haloween fest :) Vi hade en aawweessoommeee kväll / natt :p <3
vi kollade på film och spelade typ sånn frågestund eller vad man kallar det :d <3
vi gick o la oss ugf kl 03.00 och idag vaknade vi kl 13.00 :p <3
Vi blev lite arga att vi inte hade sätt klockan på någon tid flr i kväll kommer vi typ inte kunna sova :ss <3
Oh idag har jag och Filippa vatt och vi gick först en ganska lång runda med Sigge o Bella och sen pratade om
lite olika saker :) <3
Tack Filippa för dessa dagar ! <3
När jag kom hem hade pappa varit snäll att ha spikat upp mitt skrivbord och lite hyllor åvanför :) <3
äntligen ett skrivbord som jag kan göra låxor på ist för att vara där nere vid ett bord eller  va på golvet xD<3
ska måla om och lite annat "snart" om typ åratal !! haha vi har sakt att jag ska måla om mitt rum i typ 4 år nu...
blir aldrig av -.- <3
men nu ska jag fortsätta att åta mina "MENTOS"  :DD <3
Fick tillbaka mina mysiga tofflor från Filippa idaaag :D <3
Har saknat de ibland när det har varit kallltt i huset :p <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-06 @ 21:28:14   

miiaaaoo xD

I dag vaknade jag och Madde kl 7.00 för att hon skulle till skolan :p
När jag kom hem va jag slut !! ja vi somnade ugf kl 11.30 igår och vi har hafft sjukt roligt alla dessa
dagarna!! <3
i dag ska jag , Matilda och pappa åka in till Paris efter att en familj kommer och kollat på huset.
Då får man se om jag kommer hem med något :p <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-04 @ 13:56:36   

HÖSTLOV :p <3

Hej hej ! <3
jag har hafft fullt upp hela denna fantastiska veckan ! <3
och jusst nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli 16.15 för då ska jag gå och träffa madde
för då har madde slutat skolan och då ska jag sova över hos henne igen ! har sovit där i 4 nätter nu  :) <3
De är så snälla att jag får sova hos de så många dagar! <3
men idag klockan 12,30 var jag i min gamla Franska skola och va med på Maddes svenska altså jag fick träffa alla mina gamla svenska klass polare men den klassen va jag bara i mitt första år för att jag bytte förra året så det var lite roligt att f träffa alla där :D <3
Min svenska lärare blev jötte chokad nör hon såg mig sitta i klass rummet hahaha!:p<3
Men ja jag har ju inte bloggat på lovet för att jag inte har hafft tid altså jag ahr varit med Madde och Hira alla dagarna förutom i dag var jag ju inte med de hela tiden för de har ju börjat skolan :p <3
De hade 1vecka och 3 dagars lov :)<3
i går va jag och Maded och shoppade lite :D <3  Det jag shoppade var bara denna tröjan från Zara :D <3
170 kr :) <3
Puss och kram :D <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-11-03 @ 16:11:10