ttoooo ddayyyaayyy :D <3

idag har man varit med Kajsa och varit på tropikariet , och sen i stan :D <3
Kajsa glömde busskortet så vi gick från tropikariet till stan där köpte jag tre par lösögonfransar på rean  hahah 10 kr styck = billigt
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-27 @ 19:28:24   

i will always love you ! <3 <3

sorry för dåligt med bloggningen....
men de saker som jag fick i julklapp som jag använder mäst är min älskade One Piece ,mina raggsockar och min perfym som jag fick av min käraste Kajsa!! <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-26 @ 09:22:36   

Skolavslutning :)<3

idag hade vi skolavslutning :D <3
jag sov hos Filippa och sen på morgonen fixade vi oss tillsammans :) <3
Ikväll ska jag till mina kusiner :D <3
Poooooouusss
Bild från www.lippasmode.blogg.se
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-22 @ 17:59:21   

deppig men också glad dag :p <3

orkar inte blogga idag... men det får bli ett litet inlägg endån :p <3
idag har jag varit för det mästa deppig... men också glad för att alla mina sötnosar har varit där för mig och muntrat upp mig :D <3
ÄLSKAR ER !! <3 <3
foton av mitt humör idag :
ska snart till fotbollen :D <3 har längtat sjukt mke till styrke träningen vill ha en snygg maagggee :DD<3
hhaahahah :D <3
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-20 @ 19:28:29   

Niceiga solbrillor :D <3 <3

Jag hittade dessa snygga solglasögonen senn jag va liten hahah :DD <3<3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-19 @ 21:39:59   

Skypar med sötis :D <3

har inget att blogga om förutom att det var elevshow idag på skolan :d <3
tog massor av bilder men INGAA blev bra -.- jjiihhooo vad jag blev glad när jag kollade på alla bilderna -.-<3
Men men sånnt händer....
Jusst nu sitter man och skypar med världens sötaste Filippa :D <3 <3
puss och kram :DD <3 <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-19 @ 20:52:10   

Bilder <3

Bilder från idag när vi högg granen :D <33
Bilder från min systers plus Isabellas blogg :D <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-18 @ 19:23:39   

gran :D <3

Kom nyss hem efter har huggt våran faaiinna gran :DD <3
Snart e det dax att pynta granen och sen måste jag städa rummet  och sen göra läxor .... jag orkar inte !!!! :( <3
VILL ATT DET SKA VARA LOV!!! I Frankland har de redan lov -.- de fick det i fredags... <3
Just nu sitter jag i min soffa och kollar på Gossip Girl för att jag inte har något att göra :p <3
Men igentligen måste jag ju göra allt som står långre upp i inlägget men orkar inte xD <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-18 @ 12:57:54   

Svampbob fyrkant in ny heart <3

Sitter just nu och kollar på Svampbob  :D <3
ska snart kolla på film med familjen :) <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-17 @ 20:48:59   

www.lippasmode.blogg.se

www.lippasmode.blogg.se( länkad) är en super bra blogg som handlar om mode och vardag.
Filippa som kallas " Lippa" är en person som är riktigt instreserad av mode. Hon spelar fotboll
och är med kompisar om ni vill veta mer cheka in hennes blogg !!! :D <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-17 @ 20:21:29   

Stan med sötaste ! <3

kom nyss hem från världens mysigaste dag i stan med Filippa <3
köpte en typ body splash från the body shop älskar den!!:D <3
155 kr från the body shop :)
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-17 @ 17:33:55   

JAG OCH NORA GÖR KVÄLLSMAT TILL SYSKONEN = KÖTTBULLAR MED PASTA :D

KÖTTBULLAR MED PASTA :DD <3
MIN,MATILDA,NORA,OLGA OCH HEDVIGS KVÄLLSMAT ;D <3
Min sötaste Nora <3
Pasta pasta :p
Noras mat :DD <3
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-15 @ 18:00:20   

sometimes I just want to cry but I try to keep all my tears in side my self but sometimes i cant stand anymore...

Jusst nu sitter man här och tänker på hur bra jag egentligen hade det i Frankrike jag saknar alla mina kompisar det var så jag tängte att det skulle vara.... när jag bodde i Frankrike ville jag bara hem till Sverige hela tiden för att jag ville träffa allla här för att jag tängde på alla hela tiden vad de gjorde och att de säkert satt med kompisar och skrattade hela tiden medans jag satt hemma med massor av läxor framför mig och bara grät närstan alla kvällar... men nu är det nästan samma sak men jag har inte alla de läxor framför mig... jag saknar alla mina kompisar i Frankrike och tänker hur roligt de har med varandra i skolan och hur det går i skolan för de och om de tänker på mig lika mycket som jag tänker på de..... Men  nu har jag ju alla mina kompisar hos mig hela tiden som stöttar mig riktigt mycket!! <3 tack att ni finns för mig !! <3 utan er är jag ingenting !! <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-12 @ 20:41:41   

Flytt bilen har kommit.... -.- <3

Jusst nu r det KKAAOOOSS i vårat hus... flytt bilen kom idag med 100 flyttkartonger plus typ 100 andra saker...och nu ska man packa upp alla saker som tillhörde mitt gamla rum i Frankrike kommer VÄRKLIGEN IINNTTEE få plats med ALLT !!! :ss<3
Men man måste ju slänga vissa saker så ska först packa upp en soffa som jag ska ha i mitt rum och sen ska jag vell fixa vart allt ska stå och till sist ska man rensa ut alla saker som jag inte ska ha  i rummet.. :d<3
kartonger står lite överallt i huset ..... :s<3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-12 @ 20:04:57   

plugg plugg plugg och åter plugg....

i går hade jag en super kväll!! <3
men idag har jag nog den tråkigaste dagen på hela året !!
bara sitta hemma och plugga och sen kommer mamma hem från Paris ugf klockan 15.00  och pappa kommer
inatt bet inte riktigt när :p  <3
och sen i morgon har man ett JÄTTEE stort SO prov... inte roligt !! :oo <3
jag kan vell det mästa men altså det känns som att jag har glömt att plugga på något som var riktigt viktigt
till provet men jag kan inte komma på vad det är.. -.- <3
Jusst nu har man tagit en liten paus med pluggandet till provet och nu ska man försöka göra en " jul" header till bloggen men som alla vet är jag inte så bra på det men man måste ju alltid försöka ?? :) <3
Ha'de ! <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-11 @ 13:53:25   

When i look at you i just smile because i love you so much.

idag kom min mormor och morfar till mig för att mamma och pappa är i Paris för att fixa lite med våran flytt.
Flytt bilen har åkt men den kommer typ hit till sverige på mån eller tis :p <3
Jusst nu känner jag bara att jag vill sätta mig i sängen  och kolla på en bra film och det är exakt det jag ska göra ;D men jag vet inte villken film eller tvprogram :) <3
ha det gött !! <3 <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-09 @ 20:06:14   

TOM & JERRY IN MY HEART! <3

hej idag var det pysseldag i skolan :D
vi gjorde julkort ,marsipan gubbar,pyntade pepparkaks hus, rita gissa spring och kollade på film  :)<3
när jag kom hem gick jag ut med min hund Bella och sen pluggade jag lite SO till SO provet på måndag och nu sitter jag vid datan och ska kolla på något roligt program :D <3
Hoppas att ni hade en super daaag!! <3 <3 <3 <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-08 @ 19:24:54   

Svar på kommetar



LINNEA ▲ JANSSON
vart har du köpt skorna?


Svar: Jag köpte skorna på www.Citybird.se ( http://www.citybird.se/index.php/399- )
för 399 kr :)
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-07 @ 20:34:36   

Du Säger Att Änglar Finns I Himlen, Vad Gör Du Här I Så Fall ?

Lovar du att vara ärlig? japp:)
Du heter:Filippa
Smeknamn: Lippa
Låt som när du är ledsen sörjer till? a drop in the ocean Ron Pope , charlene Anthony Hamilton, i will lead you home the glass child
Beroende av: fotboll vänner och musik
Vad behöver du mest just nu: slippa alla läxorna...
Vad tror folk om dig? Att jag säger för mycket förlåt
Stämmer det? ganska men altså man vill ju inte att någon ska bli ledsen att man inte har sakt förlåt??
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon eller att jag är för snäll
Vad säger du för att imponera på någon? beror på vem det är
Hur imponerar man på dig? Va dig själv, säger vad du tycker ,spela inte cool
Brukar du skratta för dig själv? ja, ganska mycket
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: min mobil e urladdad och hittar inte laddaren...:(
Var bor du? i en liten by nära helsingborg
Trivs du där:
Ja

Äger du några converse: ja typ 9 par :d<3

Sprit, cider, vin eller öl: cider
Vad har du för mobil: vet inte vad den heter xD
Nästa mål i ditt liv: gå ut nian med bra betyg :p
Hur svarar du i mobilen: Hej det är Filippa eller hej eller tjaba tjena hallåå :DD
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: varsigod ha det bra !
Antal timmar sömn inatt: 8-9 timmar i think  :D
Sov du ensam: japp
Brukar du komma i tid: jaopp :D
När mår du bra: När jag spelar fotboll och när jag är med mina kompisar ! <3
När blev du fotad senast: kanske.. emm.. på julskytningen tror att Anna fottade mig , Elin Filippa och Nora :DD <3
Hur känner du dig nu: typ lite nere vet inte varför .... :( <3
Vanligaste färg på dina kläder: venne :D
Vad tycker du om fötter: jag HHATTAARR fötter :oo
Vad saknar du: kompisar i Frankrike och massor av andra personer ... :)
Favorit dryck på morgonen: oboy men har aldrig det hemma så tyå mjölk eller vatten?
När brukar du oftast gå och lägga dig: 10 - 10.30
Är du blyg? ganska :p<3

Sysslar du med någon idrott: FOTBOLL och vill jag börja på kickboxning :V
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: vet faktist aaiinnte :s
Är du nöjd med ditt liv: Japp
Vad är det värsta du vet? föötteeerrr och sppiinnddllaarr!!!!!!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? beror vecka till vecka 0-100kr
Vad längtar du till? pysseldagen i morgon :D
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag !
Vad är det finaste du fått? vet inte, inget jag kommer på just nu :d
Om fem månader: Är det sommar ska sola och typ spela fotbolls cup hoppas jaag <3
Om ett år?: JUL :)
Du samlar på: minnen
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Filippa , Mathilda,Emma eller Nora
Är det okej att gråta: ja så klart!!
Har du strumpor på dig nu: japp:D hatar att vara barfota :oo <3

När grät du senast: Vet inte :D
Bär du glasögon eller linser: inget
Har du piercing: öronen :D
Vill du gifta dig: japp
Vill du ha barn: jaopp :p
Är du bra på att laga mat: emmm hoppar nog över den frågan :s
Är du flygrädd: Nepp :D <3
Hur vig är du: Inte den vigaste men e vell typ fotbolls spelare vig om man kan sga så :s
Vilken är din favoritglass: Benn & Jerry :D
Tror du på ett liv efter döden: ja
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp :D
Vilken ögonfärg har du:blåa
Röker du: NEJ
Hur ofta tränar/motionerar du: från 3 gånger i veckan typ :D
Vad är det viktigaste i livet?: Fotbollen, vänner och familj :) <3




L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-07 @ 20:26:33   

Har tänkt på det länge, verkligen tänkt Hur jag skall få dig att förstå hur det känns Hur jag skall närma mig detta, våga berätta Släppa, få hjärtat å lätta.

hej !
KOm tyss hem från träningen är typ as trött och ska nog snart gå och lägga mig och läsa min bok som jag måste ha läst ut tills i morgon för att alla andra har typ gjort det och man måste  ha läst en bok + skrivit resumé på boken med massor av olika pungter som miljö huvud personerna och massa sånnt ... + skirva en fakta text om din förfatare också med alal dessa pungterna..... -.- det ska lämnas in på tors nästa vecka och tills på mån har jag ett SO prov på typ Kristendomen på typ 30 sidor :ss har inte börjat plugga och mamma o pappa är inte hemma ons tors fre lörd och sönd för pappa är i Paris och jobbar och mamma är någon annan stans . Så min farmor och farfar är här några dagar och min mormor och morfar är här de andra dagarna :p<3
Men nu måste jag värkligen sluta skriva för måste läsa min bok....
Hoppas att du hade en lika bra kväll som jag :DD <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-06 @ 22:02:29   

oredigerade julbilder :D <3

Denna bilden är inte så julig men den är så sjukt söt så jag kunde inte motstå att lägga upp den !!!! <3 <3
Mitt fula handgjorda lucia tåg :) tog bild på det för att det var juligt :D<3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-05 @ 21:41:01   

Det sägs att en person bara behöver tre saker för att bli riktigt lycklig; någon att älska, någonting att göra och någonting att hoppas på

idag va Filippas pappa jätte snäll att köra oss till skolan för att vi hade våra cyklar vid en mat afär :D Men såklart är jag ju så smart att jag bytte skolväska och i min gamla kolväska altså den som jag hade innan jag bytte väska hade min cykelnyckel i sitt framfack så jag glömde ju såklart min cykelnyckel men Mathildas mamma kunde köra hem mig och i kväll hann inte mamma att hämta cykeln så Mathildas mamma är snäll igen att köra mig till skolan och sen ska jag hämta min cykel på någon rast elelr efter skolan :D <3
vet att detta inlägget var sjukt tråkigt och o intressant men ni kan vara jätte snälla att ta ugf 1 min av erat liv och skriva en liten kommentar vad du tycker att jag ska skriva om i mina inlägg :) <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-05 @ 21:04:13   

2daayyyv

Idag är det andra advent och idag har man först vaknat upp med alla mina söta kompisar Emma,Olga,Filippa,Nora,Ebba och Elin.

Och sen gick man till julmarknaden i våran lilla by och där gick man runt lite och sen stack jag,Filippa,Olga och Elin till ett café i byn och sen gick vi runt lite igen :)<3

Det va min dag :)<3

L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-04 @ 21:51:33   

www.ebbaerikssoon.blogg.se <3

LÄNK BYTE MED :
Ebbas blogg handlar om hennes vardag, foto och vänner.
Bloggen är jätte bra för att hon fotar skujt snygga bilder och hon redigerar hennes bilder sjukt bra!! <3
Jag rekomenderar bloggen stort till alla som vill lära sig att fota lite bättre :)
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-04 @ 13:01:12   

Laaan :D

best "lan" evvoorrr :DD <3 <3 <3 Bilder från ebbas blogg :
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-04 @ 00:20:37   

LAJMOO :DD <3

idag va den sjukaste dagen i mitt liv :DD<3 först va jag,Filippa,Olga och Elin på väla jag köpte massor av julklappar :D <3 Sen så åkte jag och Filippa hem till Filippa för att packa saker till lanet som vi ska ha eller ja Filippa,jag,Elin,Emma,Ebba;Olga och Nora :DD <3 Och sen skulle Filippas föräldrar åka på en fet och då kom det en LIMMO och skulle hämta upp de men vi har en sväng på väår gata och där kunde inte limmogubben köra så jag och Filippa fick åka LIMMO runt på vår gata :DD <3 <3 GGAAHHH jag halv dog !!! <3 <3 Filippa och jag ska ha en rosa eller en vit Limmo när vi tar studenten :)) <3 Detta har varit en fantastisk dag !! <3 <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-03 @ 19:06:56   

www.olgabodin.blogg.se :)

Jag tycker att alla som vill ha chansen att få en extra julklapp detta året ska skicka in en bild på sin bästa outfit !! <3 gå in på www.olgabodin.blogg.se och tävla !! <3 <3 reglerna är : • Det får vara ett collage, men bara EN outfit • Priset skickas hem till vinnaren strax innan julafton • Jag komma lägga extra poäng 10, 7 & 4 • Du måste inte ha en blogg.
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-01 @ 18:52:42   

När mitt hjärta brinner finns det ingen som kan släcka den.

idag är det första advent :DD = jul kalender + choklad kalender :DD Kollade på den idag dev va inte så särskilt bra..... men hoppas att den blir bättre nästa år !! :)<3 Blogg.se har blivit jätte konstigt på min data för att jag kan inte lägga in bilder :((<3 Men när det går så kommer ja ju såklart lägga upp bilder !!! :p Just nu så ska jag kolla på något tv program :) <3 Hoppas att det finns något skojjigt att titta på :d HA det gör bra !!! <3 <3
L‰mna en kommentar ?  
1 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-12-01 @ 17:17:13