Baby you light up my world like nobody else.

hhhaaajjj :DD <3
i går bakade jag och Nora till våran skoltidning :p <3 blev ganska misslyckas för andra gången .... :( <3
men muffinsarna blev iaf goda :D <3
häär kommer lajte bildoor :) <3
bilder från Nora blogg
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-26 @ 15:59:21   

DENNA HÄRLIGA ONEPIECE KOMMER SÄKERT BLI MIN OM NÅGRA MÅNADER :DD <33

e sjuukktt sugen på att bara trycka på "beställa" knappen !! <3 <3 Kommer säkert göra det innan man begär sig till sälen med filippasfamilj och en annan familj :D<33
Men alldra först ska man ju önska sig den i julklapp :DD <33
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-24 @ 21:21:43   

NAGELLACK DAAXX :DD <333

här kommer lite bilder från i kväll när jag inte hade ngt att göra så räknade jag alla mina och Matildas nagellack :D <3
Vi har  ugf 60 nagellack :D <3
här kommer lite bilder :D <3(orkade inte ta bilder på alla )
några av de runt 60 nagelacken :D <3
RESULTATET PÅ MINA NAGLAR XDD <3
vet har tråkig fantasi :pp <33
PUSS OCH KRAM SKUMBANAN ! <3 <3 <3
HA EN FORTSATT UNDERBAR DAG :DD <333
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-24 @ 21:15:59   

RUBRIK :D <3

dagens :D <33
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-24 @ 21:01:59   

:DD<3

har inte blogat på någa dagar vet :S <3
men min ursäckt ör inte så bra... jag har inte orkat...
fy på dig filippa !!:S <3
men iaf idag va jag och Filippa i min sommarstuga för familjen skulle åka dit  och stönga av vattnet.
Det va skiiitttt kallt i huset !! det va tom varmare ute :OO <3 jaja jusst nu sitter jag här framför datan och måste städa rummet snart ....<3 I morgon är det skola igen... denna veckan har gått ssjjuukkttt snabbt !! :oo <3
och tills i mogon ska v har gjort klart ett kollage om judendomen till skolan.. e blev nyss klar med det :DD <3
Lite senare i kväll ska jag , Matilda,Filippa och pappa öka in till Helsingborg och kolla på när HIF går runt i  Helsingborg :) <3
ha en super kväll :d <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-23 @ 18:34:56   

Okt. 20, 2011

sorry för dålig uppdratering :S <3
men för någran dagar sen så va jag , Emma , Filippa och Elin :D <3
Det vi gjorde va at spela fotboll och fota lite :) <3
här kommer en massa bilder från den fantastiska dagen :DD
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-20 @ 14:24:33   

ONE PIECE <3

VILL HAAA :DD!! <3333

hahaha den står 1A PÅ MIN JUL ÖNKELISTA :DD <33

L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-17 @ 21:55:21   

I should've kissed you, I should've told you, Told you just how I feel, And next time I won't stop, I'll listen to my heart, Cause what I feel is real!

Heyyy :D <3
idag när jag kom hem hade jag inga nycklar och ingen va hemme efter ett tag såg jag Mathilda cykla utanför min grind. Så jag skrek på henne och undrade om jag fick komma in :) <3
Och det fick jag :D <3
Det vi gjorde va vell att äta riskakor och lyssnade på musik och lite sånnt :p <3
Sen kl 18.00 skulle jag hem för att jag skulle plugga lite på mina engelska glosor tills på onsdag men då va ingen hemma (enligt mig för att jag stog och ringde utanför HEELLAA tiden och ingen kom ner och öppnade ) så jag gick till Mathilda igen och då pluggade jag på mina engelska glosor  och Mathilda på hennes SO :)<3<3
dagens:

Byxor: Cheap Monday :p (300 kr)
tröja: Hollister ( present från pappa )
hoddie : Abercrombie and fitch ( present från pappa)
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-17 @ 21:04:18   

:D

Haloojj:D <3
idag har min syster hafft släktkalas hon hade branch kl : 12.00. :) <3
och efter det  gick jag till Filippa  och de vi gjorde va först att kolla lite i tidningar och sen
kollade vi på en film :p<3
Efter när jag kom hem så satte jag mig vid datan och väntade et litet tag på att maten skulle bli klar :) och då skypade jag med min kompis Hira som jag har saknar sjuukktt mykee! <3
Det vi åt va potatisgratäng med kött :D <3 det  va sjukt gott !! :d <3
Orkar inte skriva mer nu  så ni får ha det bra! :)<33
Kram kram :)
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-16 @ 20:23:36   

Outfit :D <3

hej hej ! <3
här komer dagens lite snabbt :D <3
byxor : Cheap Monday 300 kr ( i think :D)
skorta: H&M 99 kr
Hoddie : Abercrombie (fick av pappa så vet ej vad den kostade :p )
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-15 @ 18:52:47   

Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar man minns.

Hej hej ! <3
igår till idag sovde jag och Lippa över det var en underbar kväll ! <3
vi va på gården (ett ställe på skolan som man kan vara på fredags kvällarna :D )
och där tråffade vi Lollo E ,Elin, Mika , Maria , Ebba och massor av andra trevliga personer  :D <33
och nyss kom jag hem från Lippa jag,Emma,Elin och Lippa spelade fotboll och sen så åkte vi hem till Lippa och bara chillade :) <33
Och om typ tre kvart så ska vi till Fredde R och käka midda där med Lippas familj och några andra :p <3
Bild från 2009 (tror jag ) :D<3
hahaha älskar dig! <3 <3<3 <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-15 @ 18:37:17   

My momma always said, ”Life was like a box of chocolates. You never know what you’re gonna get.”

Heeyyy:DD <33
idag va jag i skolan som vanligt . Idag i skolan va jag otroligt trött vet ej vf speciellt de två sista lektionerna... gäspade hheellaa tiden och typ fick tårar i ögonen för att jag gäspade för mkt xD  <3
och när jag kom hem så satt jag mig och pluggade NO med mamma.:) <3
efter det så kollade jag mina mail och då såg jag att Hira min Americanska kompis från Frankrike hade mailat mig och då mailade jag tbx till henne :D <3 jag blev sååå glad när jag såg att hon hade mailat :p <3
Och sen loggade jag in på facebook och då såg jag att Marine min kompis från Frankrike va inne och då chattade och då chattade jag med henne och  Marine va med Madde och ja jag skypade med de två söta tjejerna som jag har saknat hur långe som hällst ! <33
och sen kl 19.00 så va det dax att åka till Vikvalla för att gå på ett fotbolls möte med
fotbollslaget :D <3 alltså de pratade om typ vad som kommer att hände nästa år och sånnt :D <3
nu måste jag gå och kolla på min NO som jag ska ha prov på på fredag för att mamma elr pappa kan inte hjälpa mig och förhöra mig så då måste man chekka in det lite nu :D <33
Kram kram ! <33
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-12 @ 21:28:16   

Love is louder than the pressur to be perfect <3

Halloooojj :) <3
kom halft nyss hem igen från deras redovisning on Polen :) <3
jag träffade härliga personer där :) <3
träffade : Olga , Nora , Ella, Emma och  Lollo M :) <3
vi hade en ååzzuummm kväll :) <33 '
vi spelade fotboll i gympasalen och gick runt lite på skolan och köpte glass :D <3
ja och nyss gjorde jag ett sånnt test på glosor.eu för mina engelska glsor och jag
fick alla rätt så nu e jag glad och samtidigt som jag hörde mamma och pappa
skrika MMÅÅÅÅÅLLLL hahah de kollar på Sverige-Holland och nyss blev det
1-0 till SVERIIGGEEE :DD <33
hahahaha en annan Sverige match så gjorde Källström massor av tabbar och
då blev pappa så förbannad så han skrek:
vafan Källström kan ju för fan inte dribbla av ett träd...
och nyss skrek han jjääyyy jag älskar dig Källström men jag har alldrig gillat dig innan!!
hahahahah xDD <3<3<3
men iaf nu ska jag gå och kolla på matchen Sverige-Holland :) <33
ha dee :) <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-11 @ 21:25:12   

A pig is a pig and that´s that ! :D <3

Hej hej ! <3
När jag kom hem från skolan så satte jag mig och började plugga på mina 19 eng glosor...
men nu kan jag de vell hyffsat bra ska träna lite mer i kväll eller ja innn kl 18.00 för kl 18.00 ska jag
till 9:ornas utställning om deras utflyckt i Polen :) <3 och  där ska man oxå träffa lite kompisar för att deras
syster/bror går oxå i 9:an :) <3
kommer nog bilder :) <3
ha det yber bra :)<33
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-11 @ 20:23:01   

NORA OCH NICOLE HUR LYCKAS NI GULLUNGAR :O <33

hej hej ! <3
idag fick jag reda på att en av mina bästa kompisar Nora har brytit armen :( <33
det är såå synd om henne!! :( <33
jag gick hem till henne med en foto tidning och en marabou kaka för att det är såå synd om
henne och jag ville uppmunta henne så att hon blev glad ! :) <3
Det hände samma sak för min kompis någon gång förra veckan att hon ramlade när hon cyklade
och var tvungen att åka ambulans in till sjukhuset och operera armen.... :( <3
hoppas att ni mår bättre ! <33
puss puss älskar er ! <3333
min sötaste Nora<333  :
min älskade Nicole <333 :
hoppas att ni har en fortsatt gör bra dag :) <33333
L‰mna en kommentar ?  
2 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-10 @ 20:35:51   

idag :) <3

Hej hej ! <3
idag har jag och Kajsa varit ute och fotat och sen va vi på väla och kollade lite :D <3
här kommer lite bilder från dagen :
kram kram :D <3
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-09 @ 20:42:09   

Zumba <3

hej hej ! <3
kl 11.15 kommer Mathilda och  Lippa hem till mig för vi ska gå till ZUMBA :) det är faktist fett roligt !! :) <3
men det är svårt att hänga med :S <3
jaja nu sitter jag och kollar på  Svenska Hollywood fruar hahah !! :D <3
måste börja fixa mig lite så ha det gör bra :D <33
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-08 @ 12:50:31   

Man får bara vad man ger, och man ger bara vad man redan fått.

hej :p <3
snart kommer familjen Jönsson.
Det ska bli kul att få träffa de igen !! :) <3
och jusst nu städar man rumet samtidigt som man lyssnar på musik :)
och efter när jag e klar med städningen ska jag och Filia göra något :D <3
men måste städa vidare nu ! :( <3
puss och kram :p <333
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-07 @ 16:50:43   

En vän är en person som kommer när andra försvinner.

hej igen :D <3
kom nyss hem från väla  vi hade super kul !! :D <3
här kommer bilder på vad jag köpte :p <3
Ear cuff från Glitter kostar:30 kr
Bronzing powder och borste från H&M
Bronzing powder : 60 kr
borste : 20 kr
svart skorta från H&M kostar:99 kr
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-07 @ 16:45:22   

VÄÄLLAAAAA :DD<3

hallojjjjj! :p <3
Igår sov ju Filippa över hos mig :) <3
ja såklart va vi ju lite flummiga som vanligt :) hade brottningsmatch :p
och sa hela tiden " varför slår du dig själv,varför slår du dig själv"
hahaha :p <3
det va en JÄTTE rolig kväll :)<3
illoovveeyyyoouuhhuunniieee !! <333
och idag ber vi oss av till välaa och där ska man ju köpa lite saker :) <3
puss och kram :D <3
bilder från igår :
hahahahah Filippa e såååååå söööööttt på alla dessa bilder! <3
iilloovveeyyoouuu!!<333
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-07 @ 10:26:47   

Dagens :)<3

Hej hej ! :)<33333<3<3<3
idag har jag vell gått i skolan och sen va jag med Filippa lite och efter det skulle jag till tandläkaren och Filippa
skulle på gitarr ;)
När jag kom hem så väntade jag på att Filippas gitarr lektion skulle sluta :) <3<3<3
Och jusst nu sitter jag här och väntar på att Filippa ska komma hit , vi ska ha lite myskväll och sova över :) <3<3<3
Det kommer kanske lite bilder :) vi får vell se =) <3<3<3
Men här kommer dagens out fit :)<3<3
Hängslebyxor: H&M
Linne : Gina tricot
Hoddie : Abercrombie and fitch
Kram // Filippa :) <333
L‰mna en kommentar ?  
0 KOMMENTARER | Allmänt | 2011-10-06 @ 18:04:00